vineri, 12 martie 2010

You know I hate you.

Nu, nu consider că meriţi un post întreg pe minunatul meu blog, dar e singurul mod în care la ora asta pot să-mi vărs nervii şi să mă calmez cât mai simplu.

Iată ce ştiu eu despre tine, nu prea mult, dar lucruri semnificative:

^ Eşti diva/ sau vrei să pari. ( dacă n-ai observat te îngân, bătându-mi joc de tine, pentru că eşti naşpa)^

^ Eşti/ te crezi populară. De aceea trebuie să fie mereu un cerc în jurul tău format de oameni care să se holbeze la tine de parcă nu te-au mai vazut de 7 ani. De aici se trage şi dorinţa/nevoia de atenţie pe care o ai. ^

^ Fără “ minunaţii tăi prieteni” nu poţi trăi. Să-ţi spun un secret: toţi minunaţii tăi prieteni te vor părăsi la un moment pentru că toţi se vor sătura de toanele tale, stau pe lânga tine pentru ca atragi popularitatea şi asupra lor, şi nu ştiu dacă jumătate din ei îti sunt prieteni adevăraţi ai sa te convingi cu timpul.^

^ Te crezi Miss univers. Esti mai putin decat crezi sau chiar deloc. Si asta pentru ca toti iti zic ca esti frumoasa/simpatica doar pentru ca te plangi toata ziua si ii fortezi sa te minta.^

^Banii te fac intra-adevar mai interesanta. Insa as vrea sa te vad si cand nu-i vei mai avea pentru ca va veni si un moment de-asta.^

^Te crezi matura. Nu esti! Pentru ca altfel n-ai incerca sa fii cat mai langa mine, cunoscandu-ma mai bine prin persoanele de care te apropii. Si tot tu arati ca ma urasti^

^Vrei mereu sa arati cat de rebela esti, prin tot ceea ce faci. Ai dat vreodata o petrecere bomba la tine acasa, stiind ca ai tai se intorc dimineata? Nu, nici eu n-am facut chiar asta, nici nu intentionez dar eu nu ma cred atat de rebela ca tine. Sunt un adolescent normal.^

^Te faci ca tu nu bei, nu fumezi. Ha! Iti rad in nas. Ai idee cate stiu despre tine pe tema asta? Ma-ntreb oare de la cate petreceri n-ai plecat cu picioarele impleticindu-ti-se si razand ca proasta? “ Dar nu, eu nu beau niciodata. Nu e dragut ca o fata sa faca asa ceva” . ^

^Stilurile/gusturile noastre vestimentare seamana. Dar sa fie clar ca nu te copiez. Nici nu sustin ca tu ai face asta. E doar o coincidenta. Dar cand te vad imbracata intr-un fel imi vine sa-mi dau foc, pentru ca e pe gustul meu. ^

^Prin tot ceea ce ai facut in trecut mi-ai atras antipatia care creste de fiecare data cand te vad. Si ne vedem al naibii de des.^

Te urasc, te urasc, te uraaaasc. Motivele le ai mai sus si in viata reala mai sunt si altele pe care aici nu le pot enumera explicandu-le indeajuns, pentru ca ar avea de suferit viata mea sociala.

Melodia Soko – I`ll kill her pe care prietena I. mi-a dat-o in primavara e pentru tine. Dedicatia ar suna cam asa: ” Esti cea mai odioasa persoana pe care am cunoscut-o. Intr-un moment extrem de nervi te-as strange de gat.”

De la mine n-ai decat melodia si un urias/gigantic/infinit spus din toata inima cu speranta sa dispari din formidabila mea viata, care fara tine prin peisaj, undeva prin boscheti ar fi perfecta..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu