sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Răceală continuă

Sigur aţi văzut filme în care personajul principal nu se poate trezi din vis, când crede că a revenit la realtitate a trecut de fapt în alt vis, eventual coşmar. E un cerc închis, din care nu poate ieşi.

Aşa sunt eu acum. Sunt răcita din luna decembrie. Răceala mea a început cu o uşoară durere în gât. Apoi acută. Tuse. Mucozităţi nazale. Am luat tratament, că am ajuns să mă scârbesc numai de mirosul de Fervex, Teraflu, Coldrex, Prospan, Trachisan, Trachisept, Strepsils, Hexoralleten; am avut şi vreo câteva perioade de antibiotic. Mi-a trecut răceala, am fost 2 zile normală, a 3a zi deja mă durea iar în gât. Prima oară am motivat durerea cu "aerul rece de afară", băuturile reci pe care le-am consumat. A 2a, a 3a, şi a 4a deja am început să mă sperii. Am luat tratament din nou, mi-a trecut, în 2 zile mă durea iar în gât. Am îndurat, m-am gândit că o să treacă de la sine. Febră. Tuse. Medicamente din nou. Îmi trecuse. Dar bineînţeles, că nu avea să dureze mult. Avea să înceapă încă o zi a coşmarului, aveam impresia că o să mă trezesc, o să-mi reiau viaţa cea de toate zilele, dar ghiciţi ce, când să mă trezesc, a început un nou coşmar. Acelaşi cadru, aceleaşi senzaţii. Aceleaşi medicamente. Aceeaşi răceală care parea să se fi vindecat. Aceeaşi răceală care revine, mă urmăreşte ca o fantomă şi nu mă lasă deloc în pace.

De o lună şi jumătate sunt răcită în continuu, iar acum sunt la încputul unei noi serii de răceală. Durerile în gât au început să mi se pară o nimica toată, antibioticele - cele mai scârboase chestii inventate. Cel puţin aşa sunt cele pe care le pot lua eu, fiind alergică la un preparat conţinut de 50% dintre antibiotice.

Vreau să ies din cercul ăsta. Am renunţat la orice care mi-ar putea readuce răceala, doar să se încheie odata! Mă simt ca un copil speriat, urmărit de cine ştie ce creatură care lui îi pare a fi un monstru. Help me!

3 comentarii:

  1. mi sa intamplat si mie asa odata! stiu cum te simti1 e naspa rau!!:(:(( saraca de tn!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu patesc asa..de vreo 2 ani.
    medicii imi spun ca sufar de autosugestie si imi dau paracetamol, fervex, etc si pentru una si pentru alta.
    acum incerc tratament cu diverse pentru expectorat si altele de curatat caile respiratorii in general.
    daca nici in anu asta nu-mi trece...o sa fiu racit si la anu.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Anonim: Interesant. Eu am doar 3 luni si tare sper sa nu ajung in situatia ta, racita timp de 2 ani. Dar sa stii ca chestia cu autosugestie s-ar parea ca este cauza si la mine, altfel nu-mi explic ce altceva ar putea fi. Totusi, poate ne facem noi bine si acea stare de bine ne va tine mai mult de cateva saptamani. :-*

    RăspundețiȘtergere