duminică, 3 octombrie 2010

Dureri în gât sau cum se vindecă o răceală cu îngheţată

Multă lume e răcită în perioada asta şi nu ai cum să eviţi contactul cu prietenii tăi, oricât de răciţi ar fi ei. În plus, să ai oră de aerobic, după care să ieşi înfierbântat şi transpirat pe stradă, nu poate să-ţi aducă nimic bun.

Aşa se face că m-am trezit sâmbătă dimineaţă cu o durere îngrozitoare de gât. E exact senzaţia aia de mărăcini în jurul gâtului, sigur ştiţi reclama. Tot auzisem eu de un fel de mit cu îngheţata: dacă te doare în gât mănâncă o îngheţată şi te vei simţi perfect. Am trecut peste faptul ca e octombrie, mai ales că am prieteni buni care mă susţin orice mi-ar trece prin cap, am mâncat o îngheţată delicioasă(cred că a fost cea mai bună din toată vara, deşi nu mai e vară de ceva vreme), am băut şi rece, am lăsat şi ceaiul deoparte, doar-doar să-mi treacă durerea în gât, am mers pe principiul " ori la bal ori la spital".

Cred că undeva am greşit, pentru că astăzi mă simţeam chiar mai rău ca ieri încă de când m-am trezit, ba chiar îmi curge şi nasul şi am ajuns deci undeva aproape de spital(nici vorbă de bal), de fapt am alergat înnebunită spre farmacie.

Încercaţi şi voi mitul cu îngheţata şi poate la voi va funcţiona. Până una-alta eu sunt fericită că măcar am savurat o îngheţată minunată, deşi acum sunt lipsită de simţul gustativ.

3 comentarii:

  1. Cui pe cui se scoate ;) dar nu si in cazul tau :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Naspa de tine. Sunt solidar cauzei tale ... sper ca maine-poimaine sa nu mai fiu racit (se pare ca trece) :)).

    RăspundețiȘtergere
  3. la mine-a mers. zau de n-a mers :)) dar dupa 3 zile m-am ales cu alta mai naspa, asa ca mi-am umplut gatul de neo-angin :-s

    RăspundețiȘtergere