vineri, 22 octombrie 2010

Nu putem trăi fără Minune?

Propabil aţi auzit despre scandalul în care sunt implicaţi Adi Minune şi Salam, în urma căruia cei doi ar putea fi arestaţi. Dacă nu, aflaţi acum.
Nu m-a interesat subiectul în sine, nici măcar nu ştiu ce-au făcut de sunt cercetaţi. Am rămas mască de interviul pe care l-a dat "Copilul minune", mai ales câteva din replicile lui:

(Se punea problema reţinerii lor pentru 7 ani)

" În primul rând, 7 ani fără Minune(vorbea despre el la persoana a3a) nu puteţi trăi pentru că eu sunt tot ce înseamnă muzică.

Replica mea: "Aolo", serios? Ia să facem un experiement. Stai tu 7 ani în închisoare şi să vedem dacă vom supravieţui noi, poporul român. Eu cred chiar că ne-ar prinde bine, poate ne-am mai decocalariza puţin. Desigur că aştia sunt în stare să scoată "hituri" chiar şi din închisoare, gen: "să moară duşmanii mei care au vrut să mă închidă" sau "nevastă vezi să nu mă-nşeli".

"Eu pot să povestesc ca să ştie toată ţara ce s-antâmplat de când a venit Adrian până a plecat Adrian"

Continui să nu înţeleg de ce vorbeşte despre el la persoana a3a.

"Eu am primit două cetaţii, dar am fost de 3 ori la poliţie... Le-am lăsat numerele mele de telefoane încât să decurgă dosarul exact cum trebuie... nu ştiu dacă m-am exprimat bine"

"Eu nu favorizez nimeni ca să fac rău copiilor mei"


Nu ma aşteptam ca un cântăreţ de manele să ştie să vorbească corect gramatical, dar să declare că nu putem trăi fără el a fost de-ajuns. Deci, "oooo, viaţa meaa" să fii sănătos, nu mă interesează dacă vei fi sau nu arestat, dar vreau să te asigur că populaţia "sănătoasă" a României va trăi foarte bine şi fără tine.

3 comentarii:

  1. Vai, ce va face prostimea fara idol? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. "Nu ştiu dacă m-am exprimat bine", buna rau asta. Postul asta intra la categoria funny, ma intreb, chiar ne-am decocalariza in 7 ani ? Fara el ? Ma indoiesc...

    RăspundețiȘtergere
  3. mai deci nush cn a inventat maneaua ca imi vine sal omor.URASC MANELELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!X-(X-(X-( si sa fim seriosi mai bn nar exista manelisti

    RăspundețiȘtergere