miercuri, 29 septembrie 2010

Vreme de beţie

Azi plouă când mărunt şi des, când cu picuri mari, grele dar rare. Însă plouă, plouă într-una de azi dimineaţă. Vremea frumoasă a apus, toamna vine hotărâtă să rămână.

Am cărat toată săptămâna trecută de umblelă, chiar şi începutul săptămânii acesteia, chiar dacă a fost numai soare. Până azi, când dimineaţă mi-am scos umbrela din geantă, spunându-i revoltată mamei că m-am săturat să o iau degeaba. Wrong. Se pare că astăzi nu aş fi luat-o degeaba. Nu, chiar nu, şi aşa n-aş mai fi venit leoarcă acasă, din cap până-n picioare.

Unde mai puneţi că m-am trezit să mă încalţ şi cu balerini din cârpă?
Se pare că astăzi am fost ghinionistă. S-ar putea să mi se tragă de la tanti Ghicitoarea.

Un comentariu:

  1. A! asta-mi aminteste de Eugen, psihologu scolii.Mereu il vezi cu umbrela aia tip baston mergand in ritm hip-hop.Si ne intrebam cum ar fi s-o uite exact cand ploua. Hahah :))

    RăspundețiȘtergere