miercuri, 8 septembrie 2010

Piţipoance maneliste pe facebook

Am fugit toţi, de destul timp de pe hi5. Şi am fugit din cauza lipsei de securitate şi a maneliştilor şi piţipoancelor. În procent de 80% ne-am mutat pe facebook. Cu securitatea nu am rezolvat nimic, pozele ne sunt salvate de alţii foarte uşor. Când credeam că am scapat de ei, maneliştii şi piţipoancele ne-au arătat că pot şi ei, că nu se lasă întrecuţi de nimeni, şi mai ales că sunt şi ei “pă trend”.


Mare mi-a fost mirarea când am găsit profilul unei domnişoare de 16 ani, practic o copilă mare fană a celebrităţilor precum: guţă, salam, cârnaţi si restul. Poţi să ascultţi astfel de muzică la beţie, dar să-ţi umpli peretele de legături cu astfel de melodii? De ce ai asculta aşa ceva? Şi mai ales de ce non-stop? Man, get a life!




(daţi un click pe imagine pentru a o putea vizualiza la dimensiunea completă)



Don`şoara nu era din oraşul meu, dar paradoxal aveam şi câţiva prieteni comuni, oameni pe care eu îi ştiu ca fiind serioşi şi nu înţeleg cum i-au acceptat cererea de prietenie.


Am fost oripilată şi am spus că trebuie neapărat să vă arăt şi vouă. Enjoy!

4 comentarii:

  1. Se putea sa nu se lase ei asa de usor. "Bai fratele meu, acuma avem hi cinci, ne bagam si pe feis buukul lor ". De, in pas cu moda si ei. God, deci ma minunez cand aud ca mai ales fete (hai sa zicem ca baietii sunt cum sunt), dar efectiv fete, care la varste asa de fragede, le vezi cu muzica la maxim gen Guta, Salam, Vali Vijelie sau mai stiu eu ce... ah mi se face scarba. Oare ce e mai nasol, faptul ca din ce in ce mai multi asculta manele si tot felul de porcarii, sau ca cei mai multi incept de la varsta adolescentei respectiv chiar si copilariei ?

    RăspundețiȘtergere
  2. "Oripilata" nu e totusi un cuvant cam exagerat? :))
    Oricum ... iti inteleg uimirea dar totusi nu aveau cum sa ramana ei ultima "rasa" pe hi5 ... la un momentdat s-au plictisit sa se tot admire intre ei si au venit pe Facebook sa isi arate si aici valoarea. Cat despre domnisoara cu pricina ... sunt j'demii ca ea ... diferenta e ca nu toti isi pun toate laturile pe profil ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi iată că idioţenia revine în forţă, mai surprinzător ca niciodată :)) Hai să ne cărăm ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Mda.. mie-mi spui ca acum si copii de clasa a 4a au Facebook, nu te mint!

    RăspundețiȘtergere