luni, 27 septembrie 2010

Ghicitoare, rezolv orice problemă!


Dacă aveţi probleme financiare, probleme de sănătate, probleme familiale, probleme pe plan sentimental, probleme pe plan profesional, probleme cu blesteme, "apelaţi cu încredere" la ghicitoarea Maria, "cea mai puternică prezicătoare", "rezolvă orice problemă".

Ce nu înţeleg eu e de ce afişul are pe el pictaţi nişte îngeri, ca şi cum "vrăjitoria" ar avea vreo legătură cu puritatea sau cu raiul.
Iar faptul că prezicătoarea care e cu siguranţă o impostoare poartă numele Fecioarei Maria e deja peste limită.

Şi nu, ele nu sunt obligate să plătească impozite pe venit la stat, pentru că domnii Băsescu şi Boc stau şi o freacă aiurea, habar n-au cu ce se mănâncă economia şi de unde ar putea scoate bani.
Se poate vedea cu atenţia ce "casă micuţă" se ascunde în spatele afişului. Oare cu ce bani a fost construită? Vă spun eu: în niciun caz cu bani munciţi cinstit.

Pe mine sigur o să mă ajungă blestemelei vrăjitoarei lu' Peşte Prăjit pentru că mi-am permis să fotografiez afişul şi să fac poza publică pe blog. Dar voi dacă aveţi nevoie, "apelaţi cu încredere", mai alea că tanti prezicătoarea are telefoane pe 2 reţele. Mă ţineţi la curent în caz de vă hotărâţi, mai ales că sunt curioasă de ce sumă de bani o să fiţi jefuiţi, doar ca să "vă fie adusă bucuria în casă".

Un comentariu:

  1. Deci pana la urma a incercat cineva s-o sune ? Ar fi ceva sa ne bate joc de ea... ah, da` stai ca o sa ne ajunga blestemele, eh... am deja destul la scoala, ma indoiesc ca unu in plus ar mai strica ceva :)))

    RăspundețiȘtergere