vineri, 10 septembrie 2010

13 septembrie, început de şcoală

Din câte mi-a povestit prietena D., discuţia de pe stradă dintre ea şi un ţigănuş necunoscut care se tot băga în seamă.

"Ţigănuşul: -Când începe şcoala?

Prietena D.:-Pe 13.

Ţigănuşul:-Ce e 13? Cum adică pe 13?

Prietena D.:-Pe 13 septembrie, lunea viitoare.

Ţigănuşul:-Cum, acuma?

Prietena D.:-Da.

Ţigănuşul:-Acuma, acuma?

Prietena D.:-Da.

Ţigănuşul:-Aoleu. "


Exact. Aoleu. Ce ne facem? Eu deja mă simt cu un picior în depresie, probabil de-asta organismul meu cere şi mai mult zahăr decât de obicei. Cum mă să înceapă şcoala? Cum a trecut vacanţa asta? De ce să treacă? Noi, mai vrem! Cum să ne punem pe învăţat? Cum să rărim ieşirile în oras? Cum să nu ne vedem prietenii din afara liceului? Ce facem cu programul nostru zilnic care începe cu trezitul cel devreme la ora 10 dimineaţa, se încheie după 1 noaptea şi nu înseamnă decât lenevit toată ziua?

Cum,ce, de ceeeeeeeeeeeee?

3 comentarii:

  1. tragic, stiu..mnu am idee cum o sa ma dezvat de programul meu cel nesanatos pe care m-am chinuit o vara intreaga sa-l dezvolt :)) glumesc. oricum, sper ca dupa vreo 2-3 saptamani sa ma obisnuiesc, desi pana atunci o sa fie tot un praf si-o pulbere :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda... urata treaba cu scoala, de, alias Funebru cum zicea cineva, e de "gasca". Ah... daca ar putrezi in iad, tot ar scapa prea usor:))) Tu nu ai observat ca an de an, ministru de ministru, se schimba tot mai prost, din ce in ce mai rau. Adica macar de-ar lasa un ministru, incapabil cum e el, dar sa nu-l mai schimbe. Ca e si comica si tragica faza. Il schimba, se gandesc ca vor aduce ceva ma bun (frumoasa intentie) si... zbang din rau in mai rau. Of, daca si tigancusul din postul tau e speriat, care el poate nu merge la scoala sau o frecventeaza rar, noi ce sa mai spunem. In loc de "Aoleu !" vom striga toti "We`re all gonna die !"

    RăspundețiȘtergere