luni, 29 martie 2010

This is about life.

Câteodată avem impresia că viaţa este roz. Iertaţi-mă că vorbesc la plural, e mai mult vorba despre mine. Ajung din zi în zi să cred că viaţa este extrem de frumoasă. Şi momentele grele ne sunt date ca să ne bucurăm mai mult de clipele frumoase, pline de fericire.
Vi s-a întâmplat să nu puteţi să adormiţi pentru că sunteţi prea entuziasmaţi? Da, bănuiesc că da. Cel puţin, mie mi s-a întâmplat de multe ori. Ce ar trebui să facem atunci? Când eşti submotivat trebuie mai multă motivare, iar când eşti supramotivat e necesară o uşoară submotivare, dar fericirea o poţi modera? Dacă da, atunci să mă înveţe cineva şi pe mine cum anume.
Îmi amintesc că am citit cândva despre terapia prin dans. Acum cred în ea. Dansul chiar te poate binedispune, şi îţi dă şi energie dacă ştii cum să faci. Dar când dansezi trebuie să fii înconjurat de un fel de aură. Iar aura aceasta poate fi alcătuită fie din prieteni, fie este un mediu în care te simţi bine. Pentru că weekendul acesta am descoperit cum funcţionează terapia prin dans, o să o încerc mai des.
Dacă nu ne bucurăm de viaţă o să vedem că trece pe lângă noi. Astăzi renunţ să mă mai preocup de orice problemă, fie ea cât de mică. De astăzi soarele va fi veşnic pe strada mea, iar vouă vă doresc la fel.
[Poate sunt prea optimistă, dar asta simt acum.]

2 comentarii:

  1. Mie imi spui, cateodata astept sa vina dimineata cat mai repede alteori prefer ca noaptea sa nu se mai termine. As da orice sa stiu cum functioneaza terapia prin dans, adica doar asa de curiozitate. Eu unul ori sunt prea stresat cateodata, ori sunt invers. Atunci cand ma mentin totul e bine si se termina cu bine. Viata merita gustata din plin, problema e cu ce?! Am dreptate? Radu:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ai perfecta dreptate. Unii inteleg ca trebuie sa-si traiasca viata prin alcool si tutun. Trebuie sa stim ce alegeri facem in viata.

    RăspundețiȘtergere