vineri, 12 martie 2010

Aşa numitele vedete româneşti.

Cum n-am avut ce face, azi am deschis frumos televizorul şi era pe Kanal D, în timpul emisiunii “La şuetă cu Bahmu”. Am rămas stupefiată. Ştiam de altfel ce valori se promovează în ziua de azi, şi n-am nimic cu prezentatoarea, Adriana Bahmuţeanu, dar invitaţii sunt mai mereu extrem de naşpa.

De exemplu, azi au fost invitate nişte femei care numai de adus la emisiune nu erau: Cornelia-dansatoarea din buric cu şuncile ei şi cu colacii care dădeau pe-afară, cu dansatoarele ei cu tot şi Fakira Laura sau ceva de genul, care chipurile dansa arăbeşte, dar avea un corp care numai de dansuri orientale nu era. Eu ştiu că maneaua, muzica lăutărească şi pielea cât mai dezgolită vând, dar mi-ar fi ruşine să fiu prezentatoarea sau producătorul unei astfel de emisiuni.

Şi uite cum, din păcate, am pierdut zeci de minute din viaţă inutil, fiind pusă în aceeaşi categorie cu prostimea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu