vineri, 12 martie 2010

Urăsc, dar urăsc divele.


O să încept acest post, primul de fapt prin a explica tuturor (ştiu ca sunteţi extrem de numeroşi ) de unde vine pseudonimul meu, Stiva.

Pai totul a început când eu şi Hormonii ne-am luat porecle între noi, înrudite. Astfel ca pe lânga Dunare, Chilia, Sfantul Gheorghe şi Năvodari, am rămas eu cu Sulina. Aşa ca mie aa-nceput să mi se zică Sulina.

La cateva zile ne-am uitat noi la filmul Ana Karenina si mie îmi plăcea numele personajului ” Stiva”. Aveam pe mine tricoul sclipicios pe care scrie ”DIVA” cam pitiponcesc de altfel, dar care ma binedispune. Si am stat eu si m-am gandit ca Sulina+ Diva= Stiva, deci sa mi se zică Stiva.

Da, am un tricou cu Diva si e roz. Probabil va-ntrebati care e legatura dintre numele postului, Stiva si tricoul meu. Incerc să vă explic. Intotdeauna nu mi-au placut fitele sau divele, cum prefer sa le numesc. Prea isi dau aere si se cred importante, deci nu le suport. Asa ca am luam tricoul la caterincă. Şi cum la mine în liceu sunt destule persoane carora le spun “dive”, trebuie sa port tricoul ala cât am ocazia

Divele sunt cele populare de obicei sau cauta asta. Iubesc faima, deci iubesc sa atraga atentia, iubesc sa se creada cool. Si cum eu urasc toate astea, am decis că le urăsc pe ele.

De fapt, mie divele îmi distrug viaţa, sau mai bine spus o parte din ele au făcut asta aşa ca de acum încolo mă feresc. Şi ma feresc destul, poate deja aţi observat.

Daca va plac celebritatea, numarul uriaş de prieteni, atenţia tuturor îndreptată către voi, clar nu avem ce discuta.

Daca, în schimb, iubiti viaţa oricum ar fi si va bucuraţi din plin de ea, suntem prieteni.

Spuneţi ” Nu” divelor. :))

3 comentarii:

  1. "Nu" divelor ! Nici eu nu le suport, dar cel mai mult nu-i pot sa-i sufar pe acei "cocosi" care se dau mari, vor sa atraga atentia etc. Mai bine lasi sa vina de la sine, nu in mod intentionat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Divele sunt morminte varuite ahtiate dupa faima . divele vide mai bine nu s-ar fi nascut radulescu, raicu, marin,tonciu, mantea si lista ar putea continua dive vide cu stil vid .Uram divele ,stilistii, creatorii de moda. Iubim simplitatea Mai bine simplii si smeriti decit cu dive vide morminte varuite .Adi Gliga are un cantec mai bine simplii si smeriti.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Anonim: Ai mare dreptate. Cat despre cantec, nu stiu, dar o sa-l caut.

    RăspundețiȘtergere