joi, 18 martie 2010

Cum să te cerţi cu părinţii

Cu toţii avem momente când ne certăm cu ai noştri părinţi, fie şi doar din prostioare. Adulţii de obicei izbucnesc repede mai ales pentru că au impresia că ei v-au făcut şi nu vă pot permite anumite lucruri. Dacă aveţi chef de o ceartă faceţi următoarele lucruri:

  • Dacă până acum aţi avut numai note mari, acum e momentul să luaţi câteva note mai mici: vreo doi  de 5, un 6, un 4, cât mai variate, dar mici.
  • Când părinţii vă întreabă de ce aţi luat notele respective o să daţi un răspuns gen:" Sunt notele mele, e viaţa mea şi nu te mai băga". Sigur o să vă ţină în următoarele 10 minute o morală.
  • Nici  vorbă să faceţi curăţenie, lăsa-ţi-vă lucrurile cât mai aruncate prin toată casa. De exemplu, a mea mamă nu suportă să-mi găsească parul pe perie sau pe jos, de aceea, când am chef de o ceartă am grijă să nu mi-l adun. Găsiţi ceva ce pe părinţii voştri îi deranjează şi faceţi exact pe dos decât vor ei.
  • Găsiţi replici bune, răspundeţi-le.  Daţi replici precum " Aşa am avut chef", " Ca să te miri tu...", încetaţi să le mai spuneţi "mami" şi "tati", găsiţi apelative precum " băi femeie". 
  • Începeţi să daţi ochii peste cap în faţa lor şi de fiecare dată când încep o mică ceartă trebuie să păreţi veseli, nepăsători, cu un zâmbet plin de ironie pe faţă, şi sigur mica ceartă devine una serioasă.
  • Întârziaţi când veniţi acasă. În loc de 3 ore de stat în oraş, staţi 5.

Cred că deocamdată e de ajuns. Dacă nu reuşiţi să-i scoateţi din sărite lăsaţi un mesaj şi se rezolvă. 

3 comentarii:

  1. wow... eu ma cert cu mama de la orice :)) (apropo, de ce m-ai scos de la blogroll? :|)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te-am scos. La mine apari :-???

    RăspundețiȘtergere
  3. Sfaturi bune, dar pentu majoritatea sunt foarte bine cunoscute si aplicate dupa cele mai stricte reguli :-D Radu

    RăspundețiȘtergere