marți, 16 martie 2010

În ceaţă (Profesorii fac grevă)

Asta e expresia care defineşte situaţia elevilor din România astăzi.  Nemulţumiţi că luna asta au primit doar 30% din salariu, profesorii nu mai intră la ore. Le dau dreptate, dar cea mai mare tâmpenie este că nu sunt hotărâţi, sau uniţi. Unii fac grevă, alţii nu. În oraşul  meu deja peste 5 licee sunt închise,  iar în unele se mai fac ore. Şi asta pentru că fac parte din sindicate diferite, iar unora nu le convine să facă grevă. 

Dacă ar fi să mă iau după afişul de la avizier nici eu nu ar trebui să merg la şcoală. Dar sunt profesori care nu au semnat pentru grevă şi pun absenţe dacă nu eşti la oră. Nu-i înţeleg. Sau ei nu ne înţeleg pe noi. De ce ar trebui să bat eu drumul până la liceu care îmi ia 20 de minute numai cu autobuzul, să fac o oră, 3 nu, apoi să mai fac o oră de la 7-8. Mi se pare o idioţenie. Protestez. Astăzi fac şi eu grevă. Astăzi nu mă duc deloc  la şcoală decât să mă duc pentru o oră. 

Asta ar trebui să facem şi noi, elevii, că nu suntem bătaia lor de joc: GREVĂ. 

Un comentariu:

  1. Azi fac o incercare si ma duc, de la 2 la 3. Daca facem ceva, ma mai duc si maine. Daca nu... n-are decat sa se supere! :))

    RăspundețiȘtergere