miercuri, 17 martie 2010

Dependenţa de calculator

Fie că recunoaştem, fie că nu, mulţi suntem dependenţi de calculator. Nu ştiu dacă e chiar dependenţă, dar cu siguranţă abia rezistăm să stăm o zi  întreagă departe de acest aparat. Fie că intrăm doar să ne verificăm e-mailurile,  să vorbim cu un prieten, să ne citim horoscopul, sau să ne jucăm, de fapt petrecem la calculator mai mult timp decât ne imaginăm.

Eu am facut un mic experiment zilele astea, pentru ca am stat numai acasă şi am observat ca nu rezist mai mult de 3-4 cu calculatorul închis. Apoi stăteam  în faţa lui cam 3 ore. Îl închideam, şi după 3 ore îl deschideam din nou. 

Astăzi mi s-a stricat mouse ul şi simţeam că înnebunesc. Mi s-a părut terifiant să am posibilitatea de a sta la calculator, dar un mic detaliu să mă împiedice să-mi desfăşor activităţile obişnuite. Bineînţeles că nu m-am lăsat până n-am găsit un mouse mai vechi, pentru că eşti în stare să faci orice pentru a-ţi căpăta drogul.

Sunt deschisă la propuneri pentru că sunt conştientă de timpul pierdut fără folos în faţa calculatorului.

Un comentariu:

  1. Te cred.E ingrozitor.Cred ca stau cam 6 ore in fata calculatorului..sau, in fine, cu el deschis in conditiile in care la scoala stau 6-7 ore si dorm vreo 7 iar ziua are 24 de ore toata.Deci..vai de capul meu(si nu numai al meu)!.Si propuneri nu prea am..:))

    RăspundețiȘtergere