vineri, 12 martie 2010

Vai de Românica noastră.

În ultimul timp sunt complet dezamăgită de tot ce se întâmplă în ţara în care trăiesc şi nu sunt singura. Ne tot afundăm în loc să ne revenim, se iau măsuri pentru reformarea ţării care ne fac de fapt şi mai săraci.

Tot timpul mi-a părut rău că nu m-am născut în altă ţară mai prosperă sau măcar care să merite.

Dacă în România alocaţia de stat pentru copii este doar 42 de lei(adica aproximativ 10 euro), Germania plăteşte pentru fiecare minor nu mai puţin de 150 euro. Asta înseamnă de 15 ori mai mult. Din câte am înţeles eu de la părinţii mei, eu o să fiu lipsită şi de cele câteva zeci de lei, pentru ca depăşim suma de 1000 de RON pe membru de familie. HA HA! Mi-e tot una. Măcar nu se poate spune că statul contribuie cu ceva în cresterea şi educarea mea, cum se credea până acum. Deci, domnule Emil Boc, vă mulţumesc. Îmi pare rău că n-am un blog cunoscut ca să vă ajungă în faţa ochilor această mulţumire a mea.

Mi-e din ce în ce mai silă de România, “dar nu-i nimic, sunt consolat de mic, nu ne-am născut în locul potrivit”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu