luni, 12 iulie 2010

Curăţenia din România

Cum mă mai plimb prin oraş, mai găsesc câte ceva care merită arătat, de aceea consider că e cazul să îmi cer scuze faţă de persoanele cu care sunt în momentul respectiv, îmi scot telefonul din geantă şi fac imediat o fotografie.

Eram în trecere în zona pieţii, unde răsună maneaua, comercianţii romi se aud ţipând, iar marfa lor "îti ia ochii". Cam asta era până acum. Mai nou, au început să mănânce pepene şi roşii, iar resturile le aruncă pe stradă.



Minunat, doar trăim în România, nu?

Un comentariu:

  1. Imi plac pozele! Inutil de artistice as putea spune :)) Da.. toti tindem sa ne resemnam, (traim in Romania), noroc ca mai sunt oameni cu initiativa.Eu personal cred ca asta e singura solutie, sa mai atragem atentia :) Si tu faci extrem de bine ceea ce faci.
    Keep it on and you can change the world! :)

    RăspundețiȘtergere