vineri, 9 iulie 2010

Bad dreams. Călătorii în Franţa

În ultimile nopţi am avut vise ciudate, unele pe care le păstrez pentru mine, dar pe cel de azi-noapte vi-l pot împărtăşi.

Trebuia să plec în Franţa, ţară unde chiar mi-aş dori să ajung cândva, nu se punea problema banilor, eu aveam un singur stres: ce fac eu acolo, când eu nu ştiu boabă de franceză?                    

Mama îmi tot spunea că ştiu engleză, că o să mă descurc eu cumva, dar eu nu voiam în ruptul capului să înţeleg, aşa că atunci când m-am trezit mai aveam un pic şi mă luam la bataie că n-am putut profita măcar de o călătorie în vis în Franţa. Mă tot gândeam: "nebuno, cum să nu te duci în Franţa doar pentru că nu ştii franceză?Nici nu ştii tu ce ocazie ai pierdut, trebuia să mi se ofere mie, în realitate şi să vezi ce m-aş fi dus... "

(poză luată de pe http://1photoblog.wordpress.com)

Eh, dar asta este, dacă nici în vis nu pot ajunge în Franţa, în realitate nici atât, sau cel puţin nu în prezent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu