joi, 29 iulie 2010

Aurolacii în România



Individul din poze stă pe 35 de grade Celsius îmbrăcat ca de toamnă, şi cu gluga în cap. E la cerşit şi, paradoxal, lumea chiar îi dă de mâncare. Are plasele pline, dar trecând pe lângă el am văzut că avea mâncare şi în sân.
Oameni buni, nu le mai daţi bani sau de mâncare celor care par perfect sănătoşi(sigur că cei mai mulţi au probleme cu capul, dar sunt apţi de muncă) pentru că nu faceţi decât să încurajaţi cerşitul, iar astfel n-o să-i mai vedeţi vreodată la muncă pe aceşti indivizi, ba chiar o să avem străzile pline de aurolaci.

2 comentarii:

  1. Se pare ca sunt si oameni rai care cred ca sunt tari si judeca de si la randul lor nu le place asta sa fie .. ma rog eu cred ca este de apreciat ca cere si nu iti fura mai mult ce sa spun cred ca nu ai intelege sunt curios daca vei sterge comentul

    RăspundețiȘtergere
  2. Am inteles partea ca e mai bine sa ceri, decat sa furi; dar daca toti am astepta sa ne dea altii de pomana, pe cand am putea munci, unde o sa ajungem? Poate doar o tara formata numai din aurolaci.

    RăspundețiȘtergere