luni, 19 iulie 2010

Rudele mele şi internetul

De curând toată familia a aflat dintr-o prostie(nu de-a mea) că am eu blog(mă rog, pagină de internet în limbajul lor) iar acum vin la mine cu orice problemă/anunţ legat de internet.

Să vedeţi, eram la ţară weekendul ăsta şi vine la noi un cumătru sau ceva de genul. Vorbeşte cu ai mei ce vorbeşte, apoi trece direct la subiect şi  începe să mă strige, eu care eram în casă. Ies eu afară niţel deranjată şi începe cu vorbăraia şi miloaga:"Bai ......, am venit şi eu la tine că am auzit că ai pagină de-aia pă internet. Şi vreau să mă dai şi pă mine pă internet."

În mintea mea era:" Vai de capul meu, ce naiba mai vrea şi ăsta cu internetul lui cu tot?"

El: "Am şi eu un tichet dă-asta de maşină(voucher voia să zică) că am dus-o p-aia veche la rabla şi vreau să mă dai pă internet să-l vând şi eu. Te descurci tu că am auzit că le ai cu alea, alea... Mă rezolvi şi pă mine, da? 14 milioane să-mi dea, mai negociem, dar poate scoţi şi tu mai mult acolo..."

În gândul meu: " Mamă, zici că sunt prostituată, auzi... să scot mai mult... în ce m-am băgat? ăsta doar nu-şi imaginează că dau eu anunţ pe blog cu tâmpenia lui? Dar hai să-l ajut."

Am intrat pe site-uri de specialitate cu anunţuri de vânzari, cumpărări şi ieri i-am dat anunţ ţăranului pe internet.

Astăzi m-a sunat super entuziasmat să-mi mulţumească, că-mi rămâne dator, că l-au sunat deja 2 persoane, şi lista de declaraţii de dragoste continuă. Dar am aflat eu că pleacă să muncească în Franţa şi i-am cerut deja un suvenir, barem să câstig ceva că tot mi-am dat silinţa.

Un comentariu:

  1. Fiecare cu interesul sau :)))) foarte tare articolul, am murit de ras :))) chiar ca, aproape ca o prostituata, totusi... :)))

    RăspundețiȘtergere