sâmbătă, 10 iulie 2010

Scumpete, ce sexy eşti! Sau "fata în fustă"

Urăsc să fiu strigată pe stradă cu apelative gen " fata" , " iubita" sau "scumpete". De cocalarii care mă văd prea sexy şi  se gândesc să mă atingă  mi s-a acrit( vezi asta de pe vechiul meu blog ),dar m-am obişnuit într-o oarecare măsură. Singura concluzie pe care am găsit-o e că am ajuns rău de mai nou mă fluieră şi muncitorii de la blocuri, care mă mai şi privesc şi de la înălţime, de pe schele.  

Nu, nu eram îmbrăcată indecent şi nici a piţipoancă nu arăt, deci tot nu înţeleg. În fine trecem noi şi peste asta, trăim în România şi atunci se explică orice. Până să se mai civilizeze şi poporul nostru şi să se mai schimbe nişte mentalităţi o să mai dureze câteva sute de ani. Păcat  că atunci o să fim morţi de mult şi nu o să mai avem nicio mulţumire sufletească că lucrurile sunt altfel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu