marți, 6 iulie 2010

Ca în România

În colindatul meu prin sublimul oraş în care locuiesc, am avut ocazia ca în doar două zile să văd o grămadă de chestii care mi-au rămas în minte.
M-am holbat la o femeie care avea picioarele albastre, dar nu avea niciun fel de dres. Şi crede-ţi-mă că nu aveam ochelari de soare ca să nu fi văzut eu bine şi nici nebună nu sunt.
Am mai văzut un bebe cu suzetă şi multe codiţe care bâţâia din cap şi se lovea mereu de cărucior, un cocalar cu teneşi roz bombon, o întreagă familie care se plimba cu bicicletele, o mamă cu fiul, ambii pe role, dar cea mai tare chestie e următoarea:



Mormanele de gunoi, dând pe dinafară , datoriile la întreţinere, RER`ul care refuză să mai strângă mizeria până când nu li se achită banii care li se cuvin pentru a face asta şi imaginea de mai sus ne caracterizează în aceste momente ca naţiune.

Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu