luni, 23 august 2010

Pentru anonimi nemulţumiţi

Weblogul, pentru cine nu ştie sau îmi arată că nu ştie, este un site personal, unde autorul publică ce-i trece prin cap, el fiind singurul gestionar peste ceea ce scrie, aici făcând excepţie blogurile conduse de grupuri de prieteni.

Blogul ăsta, Stiva îmi aparţine şi e strict problema mea ce aleg să postez sau dacă cititorii vor aprecia sau nu. Publicul are libertatea să aleagă dacă vrea să citească sau dacă îi place.

Cineva mi-a spus odată că cea mai mare greşeală pe care o poţi face e să încerci să-i mulţumeşti pe toţi şi avea perfectă dreptate. De aceea eu am o singură clasă de cititori, iar relaţia dintre noi se bazează pe respect: eu postez ceea ce cred că le-ar plăcea, iar ei mă citesc în continuare. Sunt mulţumită cu cititorii mei, nu am nevoie de mai mulţi, pentru că nu cantitatea contează, ci calitatea.

Acum, dragă anonimule/anonimo când judeci pe cineva, încearcă măcar să vorbeşti civilizat. Aş fi putut să te jignesc şi eu acum, dar vreau să-ţi arăt că nu meriţi să mă înjosesc. Dacă erai o persoană respectabilă te-ai fi semnat măcar. Mi-ai fi arătat că poate trebuie să muncesc mai mult, că am pentru cine, poate ai fi lăsat şi un link cu blogul tău să văd şi eu ce înseamnă un blog "adevărat". De aceea am considerat că am dreptul să-ţi resping comentariul(oricum l-aş fi avut) fără pic de remuşcări.

Până învăţ eu cum să fiu un blogger bun(bănuiesc că ştii aproximativ cam ce vârstă am) pentru că am tot timpul din lume, tu ar trebui să înveţi să te respecţi respectându-i pe ceilalţi.

Atât am avut de spus, nu mă interesează câţi aţi citit până la capăt sau măcar dacă Anonimul răutăcios a văzut acest post. Revin.

Un comentariu:

  1. Fiecare cu stilul sau, daca iti place bine, daca nu arrivederci :)) Tare ma intreb cine s-a plans sau cine era asa nemultumit/nemultumita de blogul tau..hmm..

    RăspundețiȘtergere