miercuri, 25 august 2010

Ca pentru proşti

În România e ca nicăieri, nu trebuie să avem dubii.

Am căutat un job pe timpul verii încă de la sfârşitul lunii mai.  Mi-am făcut cont pe site-uri de specialitate, am mai aruncat o vorba-n stânga, alta în dreapta, dar în luna iulie deja mi-am dat seama că n-am nicio şansă, că nu angajează nimeni nicăieri elevi care nu vor să lucreze mai mult de 2 luni.

Astăzi, 25 august sunt sunată în legătură cu anunţul meu şi sunt întrebată dacă mai sunt de acord cu un job part-time, nimic altceva decât să împarţi pliante, iar suma plătită era chiar avantajoasă.

I-am spus omului că eu nu sunt dispusă să lucrez şi în timpul şcolii, deci şansele să primesc jobul până pe 15 septembrie sunt foarte mici, aproape inexistente. N-ar fi putut să mă sune măcar de la începutul lunii...

Să vedem ce-o să fie, nu am aşteptări şi nici nevoie neapărată de bani sau de job.

5 comentarii:

  1. Ciudat. Era in "revista" aia de la Kaufland luna trecuta anunt in genu':"cautam persoane care sa imparta pliante". Acolo ai incercat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, nu acolo. Asta e nu stiu ce agentie. De fapt nu-mi caut disperata loc de munca, eram interesata la inceputul verii, dar abia azi am fost sunata:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Noh, si eu voiam la fel sa ma angajez undeva, sa vad asa cum e, de curiozitate, nu ca as avea nevoie de bani multi, insa eventual i-as fi folosit poate doar la un suc sau un film, ca deh, nu dau astia bani la adolescenti... In fine, a fost cam penala faza cu sunatul tocmai la sfarsit de vacanta, pt ca efectiv nici nu mai aveai mult, defapt nici nu mai ai mult pana la scoala, asa ca traim in romania si asta o stim in orice zi :D

    RăspundețiȘtergere
  4. si pana la urma a fost castigator sau nu? :))

    RăspundețiȘtergere