duminică, 22 august 2010

Domnişoară înşelată la telefon, caut amanta iubitului

Într-un timp mă sunau persoane dubioase, dar s-au liniştit. În seara asta, aproape de orele 22, mă sună un număr necunoscut. Am zis să răspund totuşi şi arunc în telefon un "Da" d-ăla scârbit. Uimitor dar la capătul celălalt al firului era o domnişoară, cam de pe la ţară ea aşa, dar era trecută de 18 ani şi cu uşor accent regional. Începe să se răţoiască la mine: " Ce da?"

Eu: "Da(tot scârbit), ce vrei?"

Domnişoara în cauză:" Cum ce vreau? Dacă te mai prind că te dai la iubitul meu nu ştiu ce-ţi fac"... şi a început ea acolo să turuie.

Eu, convinsă că e o greşeală: "Stai mă uşor, încurci lucrurile. Ce iubit, la cine să mă dau eu?Se vede după accentul tău că eşti din altă zonă, sigur ai greşit numărul."

Domnişoara, nevrând să audă ce i-am spus eu:"Nu-l mai căuta! Că am văzut eu că-l tot stresezi cu telefoanele, nici să te ¤¤¤¤ n-a vrut" şi  a început ea acolo să vorbească urât.

Eu: "Mă fată, că se vede că eşti de la ţară, nu ştiu cât de dusă cu capul eşti, sau ce prost de iubit ai, dar sigur ai greşit. Dacă vrei să-mi dovedeşti că ai dreptate spune-mi cum mă cheamă."

Ea: " Pi(acelaşi pi în loc de păi) nu ştiu eu cum te cheamă, că nu te avea trecută acolo în agendă, dar numărul ăsta e sigur că am văzut eu că-l sunaseşi de mai multe ori. Dar cum te cheamă?" (Se mai calmase, poate avea deja o vagă banuială că a greşit)

Eu: "Nu am eu de ce să-ţi zic cum mă cheamă, scuteşte-mă de circ, greşeşti persoana, mai uită-te o dată la număr."

Domnişoara: " Dar să nu-l mai suni,  te rog eu! Hai că-nchid şi  te sun eu mai încolo" 

Mnu ştiu dacă biata fată s-a liniştit, dacă iubitul ei chiar o înşeală, dacă s-a lămurit că greşise, dacă mă va mai suna, dar nu văd de ce te-ai înjosi în aşa fel încât nu numai să te uiţi în telefonul iubitului, dar să suni la nu ştiu ce număr că ţi se pare că ar fi o amantă de-a lui. Şi ce-ai putea să-i spui ăleia: ştii, nu-l mai căuta că te rog eu? sau că "vin să te bat fă"?. Naşpa despre domnişoara care m-a sunat.

6 comentarii:

  1. Eterna pendulare intre "Fă, îţ crăp capu' de te mai atinji de Săndel al meu." si "Hai te rog eu frumos nu-l mai suna, io ţin la el."; fascinant. =)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna asta :))) Sti, prima data am crezut ca vorbesti despre farse la telefon sau ceva in genul :)) dar apoi cand am citit pana la capat, am ramas fara aer de atata ras :)) comica situatia, bine pt domnisoara de la celalalt capat al firului nu prea, dar pt tn si public cred ca da:D Deci in concluzie, nici daca ar fi vrut sa-si bata joc de cineva in mod intentionat, nu i-ar fi iesit, insa asa da, nota 10... era interesant sa-ti spuna la sfarsit, nu cumva este vreo farsa de-a d-voastra ? (chiar daca ea a sunat)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu, nu era o farsa, domnisoara chiar vorbea serios:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu asta era ideea, ca nici daca voia, nu putea s-o faca mai bine de atat :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. o foarte buna prietena de familie10 octombrie 2010 la 18:42

    esty cea mai buna team recomandat tuturor nota 10 pt blogul tau felicitari!!!:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  6. sa vezi ce taragoate ii da=)))))

    RăspundețiȘtergere