miercuri, 9 iunie 2010

Bătaie pe joburi.

E miercuri. Nu că mi-ar păsa, vacanţa o simt de săptămâna trecută. Şi tot de săptămâna trecută am observat că tot mai multă lume de vârsta mea vrea să se angajeze pe timpul verii, o luna, poate două. După nişte calcule, am decis că nu mi-ar strică să mă angajez şi eu o lună de zile. Problemele/impedimentele elevilor care vor să muncească vara sunt următoarele:

  • nu prea există locuri de muncă part-time, şi dacă sunt e mare bătălie pe ele vara
  • puţină lume angajează o persoană doar pentru o lună sau două
  • elevii n-au experienţă şi cerinţa asta apare cam peste tot
  • locurile de promoteri sunt deja ocupate
  • elevii nu par serioşi/conştiincioşi, de aceea unii preferă persoanele adulte
  • la vârsta noastră nu ne convine să muncim o lună întreagă, 6-8 ore pe zi pentru 4-5 milioane, şi mai mult de-atât nu ne dă nimeni.
  • trăim într-un oraş potrivit ca mărime, iar terasele/piscinele/supermarketurile nu sunt multe, deci nici locurile în care am putea face ceva nu sunt multe.

Nu am mari speranţe că o să găsesc vreun job care să-mi convină, dar ideea de a avea banii mei, pe care să-i fac praf cum mă taie capul mă entuziasmează.

Dacă şi voi gândiţi la fel ca mine, eu vă doresc baftă şi vedem noi cum ne pierdem timpul vara asta. 

Un comentariu:

  1. Salut,

    Dacă mai eşti interesată, aruncă o privire şi peste linkurile de mai jos:

    http://www.justjobs.ro/locuri-de-munca/sezonier/
    http://www.justjobs.ro/locuri-de-munca/part-time/

    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere