vineri, 11 iunie 2010

Stop.Pause.

E prima zi în care oficial e vacanţă, suntem liniştiţi cu toţii, fie ca suntem foarte mulţumiţi de evoluţia noastră pe parscursul anului şcolar ce tocmai s-a încheiat, fie suntem uşor dezamăgiţi pentru că la începutul anului am dat-o în bară la unele materii, ne-a fost greu să ne redresăm şi ca urmare mediile sunt mai mici decât ne doream.

De astăzi o să fie o pauză  în publicarea de posturi pe blogul meu, pauză care poate să ţină 3 zile, o săptămână, 2 săptămâni, poate mai mult, sau poate n-o să mai revin(momentan e puţin probabil). 

De astăzi mă retrag ca să pot să las în urmă neplăcerile pe care le-am avut de la începutul anului până acum(au fost puţine), să pot să-mi încarc bateriile cât de mult pot, să apar altfel în faţa voastră(nu, n-o să-mi fac nicio operaţie estetică) şi să revin în forţă şi cu multă originalitate astfel încât să vă pot încânta şi de acum încolo.

Vă doresc să aveţi cea mai frumoasă vară pe care aţi avut-o până acum, iar mie îmi doresc la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu