vineri, 4 iunie 2010

"Eu sunt de lux, tu?"

Astăzi a avut loc la mine în liceu reuniunea de 10 ani a celor care au fost şi ei elevi ai minunatului nostru colegiu. Cei mai mulţi dintre ei m-au impresionat. Toţi păreau oameni de succes, unii veniseră şi cu copiii, se fotografiau, unii au şi sfidat profesorii şi au încălcat regulile pe care le respectaseră 4 ani- se aşezau frumos în parcul liceului şi-şi aprindeau ţigările. Mie chiar mi-a plăcut să-i privesc pe toţi şi să le urmăresc reacţiile. 

Mă gândeam cum o să fie la noi la întrunirea de 10 ani, deşi nu am terminat încă liceul, cum o să citească din nou catalogul şi cum o să mă  întrebe fiecare fost coleg ce am făcut în ultimii 10 ani. Tare mi-e frică că nu o să am ce să spun, că n-o să am nici carieră, nici familie, că o să-mi fie ruşine cu ceea ce sunt şi n-o să vreau să dau ochii cu ceilalţi. 

Îmi mai imaginam alături de prietenele Fursec şi Şoarece cum o fi să fii prostituată şi să recunoşti acest lucru la întrunire: " Sunt prostituată, de lux. Şi am şi vilă, şi mercedes şi geantă de la Prada. Fată, tu de care eşti? Că arăţi cam rău, tu nu eşti de lux, nu?"

A fost o zi bună. Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu