miercuri, 26 mai 2010

I know.

Da, n-am mai postat nimic. Şi ce, parcă ar conta... În ultimul timp ori am zile prea bune încât nu-mi stă mintea la blog, ori am zile naşpa rău în care n-am chef de nimic. În ultima situaţie sunt şi astăzi, dar totuşi postez despre lenea şi necheful meu.

Şi aşa mult aş vrea să nu fiu nevoită să merg la şcoală, să nu-i văd faţa "adoratei" mele profesoare şi să nu m-asculte la materia mea "preferată", dar uite că nu se poate. Şi ce să faci dacă nu se poate? Simplu: dai piept în piept cu inamicul. Prin urmare, cel mai bun lucru ar fi să merg la şcoală şi să iau odată nota aia amărâtă care-mi va hotărî media, indiferent dacă va fi 3 sau 6( că de mai mult n-am eu faţă- asta gândeşte "iubita" mea profesoară)

Singurul lucru care mă mulţumeşte este că vine vara. De fapt, nu vine, a venit. Şi ce poate să fie mai frumos decât 3 luni de vacanţă în care să-ţi faci de cap şi să n-ai nicio grijă? Yeap, nimic.

Summer is calling my name. Abia aştept!

2 comentarii:

  1. Mi-e dor de...vara http://www.trilulilu.ro/georgemihaluca/202c5049ada83c OOO da! Stai calma, Stiva, nu esti singura care gandeste la fel si eu sunt intr-o oarecare situatie la o materie "preferata" de a mea, dar cea mai scumpa materie, cu cel mai "iubit prof" de care n-am sa uit niciodata :d. El unul deja a intrat in istoria mea de liceen, asa ca are onoarea sa ma mai "distreze" in continuare in urmatorii ani de vis. Deci... mai vine vacanta aia ?

    RăspundețiȘtergere