sâmbătă, 1 mai 2010

1 mai

Anul acesta mai mult ca oricând am văzut că se face mare caz pe seama acestei date. Se fac pregătiri cu o lună înainte pentru cei care pleacă la mare, cu vreo 2 săptămâni pentru cei care pleacă la grătar, alţii pleacă la munte, iar alţii stau acasă. 

Fac parte din ultima categorie, dar totuşi o să merg spre seară la o mini-petrecere cu aceeaşi temă. 

1 mai e peste tot: în reclamele de la televizor, buletinele meteo, statusuri pe messenger, discuţiile oamenilor de pe stradă, în replicile de conversaţie cu medicul meu stomatolog, zi liberă în an. Păcat că de data asta a picat sâmbăta.

Nu ştiu cum se face, dar eu până acum câţiva ani nu ştiam de 1mai( A nu se înţelege greşit: ştiam că e o dată în calendar, dar nu o băgam în seamă). Ori eram eu prea aeriană, ori nu avea aceleaşi semnificaţii şi importanţă.

Orice aţi face azi, eu vă urez distracţie maximă. >:D<

Un comentariu:

  1. Eu de obicei plec cu ai mei pe undeva mai departe de casa de 1 mai... in fiecare an. Chiar si azi am umblat putin, doar ca anumite lucruri ne-au cam dat planurile peste cap si a trebuit sa venim mai devreme.... Distractie placuta! :)

    RăspundețiȘtergere