luni, 31 mai 2010

Wanna know

Ce-i cu atâţia chinezi/coreeni sau ce-or fi la noi în ţară? Nu că aş fi rasistă sau că m-ar deranja în mod deosebit, dar stau într-un orăşel potrivit ca mărime al României şi nu înţeleg cum au ajuns şi aici? Să ajungă e puţin spus, dar să vândă şi într-un magazin obişnuit?

Ieri umblam pe stradă cu prietena B. când am văzut eu o bluză superbă în vitrina unui magazin. Şi bineînţeles, trebuia să mă duc să o văd. Intru eu în magazin, mă uit disperată după bluza respectivă şi n-am gasit-o. Mă duc la vânzătoare(era o chinezoaică) şi încep să-i turui: aveţi o bluză expusă, cu bretele vişinii, bla, bla, bla, unde aş putea s-o găsesc ca să o văd mai bine; nu mai ştiu ce i-am mai zis că mi-am dat seama în scurt timp că  se uită  crucită la mine. Încearcă ea să zică ceva pe româneşte, se vede pe faţa ei cât se străduia şi am înteles doar un "Ce?", cu un accent total atipic.

Man, cum să-ţi pui o vânzătoare chinezoaică dacă nici nu ştie să vorbească română?

Am început să râd, prietena B. cred că râdea şi ea, iar chinezoaica se uita frumos şi zâmbea. Întotdeauna am crezut despre ele că sunt femei urâte. Asta mi se părea chiar draguţă.

Bineînţeles c-am plecat din magazin aşa cum am şi intrat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu