joi, 30 decembrie 2010

Tot omul mai face şi tâmpenii, nu?

În ultimul timp fac multe prostii(fără număr cum ar spune alţii), poate şi din cauza asta certurile cu mama sunt la ordinea zilei, mai ales acum când suntem amândouă acasă aproape întreaga zi.

Aseară sau, mai bine zis, azi noapte că era trecut de 1, mă tot foiam în pat. Îmi mutam perna când mai sus, când în jos. Evident că în foiala mea trebuia să dau ceva grămadă. Iar deşteapta de mine nu poate să ţină cana cu apă decât pe marginea noptierei, noptieră lipită de pat. La prima mişcare greşită a pernei, cana a fost vărsată, să nu mai spun că era plină, o gură nu băusem din ea.

O parte din apă ajunge peste mine în pat, o altă parte pe primul raft al noptierei, mai precis „Don Quijote de la Mancha”, care era lăsată deschisă cu semn pe la paginile 30 şi pe paginile cu probleme de economie nerezolvate încă, o altă parte a ajuns în unul din rafturile închise ale noptierei peste o anume parte a hainelor mele. Ce mai rămăsese în cană se scurgea uşor, uşor pe parchet, iar eu auzeam cum picură.

Abia la auzitul picăturilor am început şi eu să conştientizez ce se întâmpla. Mi-am aruncat laptopul din braţe cât colo, netul a picat instant şi primul lucru pe care l-am făcut a fost să-mi iau telefonul agitată şi să mă uit dacă e ok, să-l şterg, să-l pun în pat, abia apoi să ridic cana. Cana era deja goală, goală, bineînţeles. Primul lucru la îndemână, o bluză lăsată la uscat pe calorifer, o iau si o pun jos, pe udătură. Îmi iau frumuşel cartea şi foile, calculez pierderile, care nu erau chiar mari(avusesem şi noroc pe deasupra), îmi scot din raft hainele ude, le pun la uscat, şi decid că situaţia nu e gravă, că dimineaţă totul o să fie perfect. Totuşi mă gândesc că aş face mai bine să mă culc, că nu se ştie ce alte prostii pot să mai fac, era de-ajuns pe o seară. Sunt curioasă ce pagube o să mai cauzez astăzi. Sau de fapt, mai bine nu sunt!

Un comentariu:

  1. daca afla la mn mama sau bunica ma puneau la ora aia sa ma duk in baie sa iau mopul si sa sterg frumos si tacticos cu o carba mai urata. ce moroc ai avut u!!!!!c******a

    RăspundețiȘtergere