vineri, 3 decembrie 2010

Condiţia umană a vecinilor mei

În general, aţi observat că am o problemă cu vecinii mei, sau poate au ei cu mine. Ultimile zile, de când cu bormaşina, a fost linişte. A fost de ajuns să moară unul din ei ca să se calmeze tot blocul.

Şi-or fi dat şi ei, oamenii, seamă că moartea nu iartă pe nimeni şi mai ales că nu favorizează pe nimeni. Unii au fost solidari cauzei, s-au unit, au ajutat familia mortului, restul s-au închis în casă, parcă fuseseră loviţi de ciumă, nu de o simplă moarte. Nu s-a făcut aşa mare tam-tam, l-au înmormântat creştineşte, iar acum toată lumea pare că a dispărut, parcă ar fi cu toţii plecaţi în vacanţă, nu am mai văzut sau auzit pe niciunul din vecinii mei în ultimile 2 zile, de când cu priveghiul mortului, zici că a murit întregul bloc.

Până una alta, din toată chestia asta am învăţat că trebuie să-mi tolerez vecinii, că nu se ştie când dau colţul atât ei, cât şi eu, şi e bine să ne despărţim "împăcaţi" unii cu ceilalţi şi măcar un "Bună ziua" aş putea să le arunc şi eu.

Atât am avut de zis, revin.

Un comentariu:

  1. ei bine eu pe 3 dec. am dat teza la romana ce sa zik? mai era si inceputul de weekend... pana la urma mam descurcat! am luat 9!!!!!!iupiii!!!! ssssoooo hhhhaaapppyyyy!!! (una dintre cele mai mari note din clasa deaia ma bucur) :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    RăspundețiȘtergere