vineri, 24 decembrie 2010

Seara de Ajun

Lumea se pregăteşte în disperare pentru Crăciun şi-l aşteaptă cu atâta ardoare încât mă cuprinde sentimentul de vinovăţie că eu nu mă implic, că parcă nici nu ştiu că mâine e 25 decembrie.
Care cu cârnaţi, care cu decoraţiuni cu Moş Crăciun, numai eu stau şi ma uit la alţii.

De la Moş Crăciun îmi doresc multe: să mă facă să nu mai regret lucruri pe care le fac, să mă ajute să devin mai puternică decât sunt, mai impunătoare în anumite privinţe, mai înţelegătoare în unele situaţii, să mă plictisesc mai greu, să mă hotărăsc şi eu odată în privinţa carierei pe care o voi urma, iar în rest să mă păstreze aşa cum sunt.
Vreau să-i mulţumesc moşului pentru cadourile pe care ştiu deja că le-am primit şi care chiar au reuşit să mă bucure.

Până una alta, vă doresc "Crăciun fericit!"

Un comentariu: