duminică, 5 decembrie 2010

"Prietenie,(...) putere, tinerete, fum"

M-am săturat să fie duminică, să mă trezesc târziu, să fiu obosită moartă, să mă străduiesc să mă refac şi să ştiu că am o grămadă de învăţat.

Aş vrea o vacanţă continuă. O distracţie continuă.

Să nu mai spun că vremea de afară e jalnică, chiar de lenevit.

Nu sunt în stare să concep un post cum trebuie, nici nu ştiu de unde dorinţa mea subită de a posta. Atât că deja mi se închid ochii.

LE: Am uitat să menţionez că deja m-am dat pe colinde şi pe portocale. Mai am să-mi împodobesc bradul şi m-aş simţi exact ca de Crăciun.

Un comentariu:

  1. asa era si la mn doar ca eu trebuia sa fak exercitii la matematica ca luni am dat teza la mate. acum astept rezultatele! nam fakut corect un exercitiu. iau 9.DAR NE DA 2P DIN OFICIU!!!! IAU 11 ADIK 10. BV MIEEEE!!!IUPII! SO HAPYYY!!::d:d:d:d:d:d:d:d:d:d

    RăspundețiȘtergere