luni, 22 noiembrie 2010

Universul conspiră împotriva mea

În ultimul timp n-am mai avut timp de blog, lumea mi-a făcut reproşuri, dar nu m-am sinchisit să scriu ceva, mai avem nevoie şi de distracţie.

Weekendul ăsta am ars-o, şi-am ars-o maxim(cei care mă cunosc ştiu). În seara asta mă sună un număr ascuns şi mă pune să ascult o manea. Primul instinct a fost să râd. Asta am şi făcut, am izbucnit în râs şi am râs câteva secunde bune. A oprit muzica, apoi am dat eu volumul la maxim să asculte şi respectivul muzica mea şi am pus telefonul lângă difuzor. Sigur că a dat şi el drumul la manea în continuare. Cred că nu i-a plăcut prea tare "jocul" pentru că după vreo 2 minute a închis:))

Şi ziceţi voi că n-ar fi prea mare coincidenţa ca cel care m-a sunat să o fi făcut la nimereala? Nu, cu siguranţă nu! Să vad cine recunoaşte:))

4 comentarii:

  1. am ceva de comentat la acest articol:mi se pare ca titlul nu este prea bun.intelegi stiva? nush suna aiurea ,,univesul conspira impotriva mea" nare nici o legatura cu continutul articolului.puteai sa pui titlul ,,maneaua de la telefon" sau ,,farsa" oricum in afara de titlul ala.cam atat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt curios .. cu ce piesa "i-ai raspuns" :-?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu ce ascultam in momentul ala- era o melodie de radio, oricum mult mai ok decat o manea:))

    RăspundețiȘtergere
  4. stiva!!!!!!!!!! dc nu mai scrii?? stiu ca ai si viata personala DA MAI AI SI BLOG!!!!!!!!!!!!! SI FANII CARE ASTEAPTA SA VADA CE MAI SCRII!!!!!!!!!!!!X-(X-(X-(

    RăspundețiȘtergere