duminică, 26 septembrie 2010

Ce este substantivul?

Aseară stăteam pe o bancă în parc cu câţiva prieteni. Vine la noi un cerşetor, trecut de 50 de ani, avea faţă de beţiv şi îşi începe discursul: " ajutaţi-mă şi pe mine cu cât puteţi, sunt bolnav de arterită, dacă vreţi vă arăt(eu eram pe punctul de a mă ridica şi a pleca)..."
Între timp o prietenă îl întreabă dacă îşi cumpără ceva de băut. Eu îi spun că alcoolul face bine din când în când, el spune răspicat că nu.
Un prieten îi întinde un leu.
Ne aşteptam să plece.
În schimb, în loc de mulţumire, el ne spune (ca un elev care e ascultat de profesoară): "Substantivul este partea de vorbire care defineşte fiinţe, obiecte şi fenomene ale naturii".
Noi eram şocaţi.
Eu, ironică, îl întreb:"Dar verbul ce e?"
El: " O mişcare!"
L-am felicitat, ne-a urat sănătate şi a plecat.

Chiar am rămas impresionată...

2 comentarii:

  1. Awesome shit is awesome : ))
    Ma gandeam ca cn stie ce povatza batraneasca vrea sa ne dea la urma, si cand colo incepe cu "substantuvul.."Totusi il ajuta si tonul mha!Parea asa doct, wow "o miscare", zise el prompt.(zici ca tocmai elabora teoria relativitatii lui Einstein): ))

    RăspundețiȘtergere
  2. Drace ... vreau si eu sa fiu platit 10-20 de lei de fiecare data cand sunt ascultat la Economie. =)

    RăspundețiȘtergere