luni, 19 aprilie 2010

Cocalari la iarba-verde

Weekendul meu a început bine: o ieşire în oraş, o seară drăguţă cu filme şi a continuat cu o duminică însorită cu iarbă verde. Eram entuziasmată pentru că anul acesta era prima dată când mergeam în afara oraşului la un gratar cu posibilitatea de a mă bucura cât pot de imensitatea de verdeaţă din jur.

Toate bune şi frumoase, luam o lecţie de fotbal de la verii mei şi aşteptam una de volei de la "veterani"; cu excepţia manelelor care răsunau în disperare de undeva de lângă noi, de reuşeam să le disting şi versurile oricât de mult încercam să par deloc afectată. Făceam faţă, până când a mai apărut un grup de maşini, erau nişte tineri(cam 20 de ani) care s-au aşezat lângă noi.
Păreau respectabili(hainele sunt înşelătoare), doar că în scurt timp au "luat-o tare cu maneaua". Şi când spun tare nu cred că vă puteţi imagina aşa ceva. Eram practic înconjurată:din stânga o manea, din dreapta o alta. Ambele se auzeau extrem de puternic, dar nu mai întelegeam niciun vers de data asta. Nu că m-ar fi deranjat, dar aş fi preferat să nu fiu nevoită să citesc pe buze şi să urlu ca cei din jurul meu să poată înţelege ceva.

Nu am nimic cu oamenii care ascultă manele. Nu sunt un gen muzical preferat de mine, dar la o petrecere mă adaptez. Însă nu înţeleg de ce la iarbă verde fiecare trebuie să fie cu muzica lui dată la un volum cât mai ridicat, încât să auzi deodată cel puţin 3 melodii diferite. Dacă vrei să-ţi asculţi muzica da-o suficient de tare încât să auzi tu, nu pe o rază de 200-300 m.
Să nu mai spun că nu au fost în stare să-şi adune gunoaiele, să le pună într-o pungă şi să le arunce la coş.

Nu ştiu ce-o să fac data viitoare când o să merg la iarbă-verde, dar sper să găsim o zonă mai izolată, unde să nu fiu poluată fonic.

Un comentariu:

  1. Nu-mi vine sa cred. Acum mai nou e poluarea fonica, frate ma intreb cum ai putut suporta. In dreapta Guta, stanga Salam sau cine stie cine mai era. Si tu mai ascultai si tu ceva muzica, care iti placea dar nu intelegeai nimic, pt ca din dreapta "Sa moara toti dusmanii" ceva de genu...in stanga "Am familie, am bani, nu se ia nimeni de mine..." Creca a fost comica faza dar nu in cazul tau, nu. Adica nu vreau sa fac ceva baza de tine, dar felul cum ai povestit-o e tare. Toate bune si frumoase, dupa care "Ahoiii, avem la tribord cocalari... aoleu se pare ca vom da peste altii si la babord" oricum sper ca pana la urma te-ai distrat si relaxat :)

    RăspundețiȘtergere