luni, 7 iunie 2010

Şi a venit...

vara. cu aripile ei. raze de soare. cu flori. cu fluturi. cu verdeaţă. N-o să o mai las. să plece. Dar când va pleca. mă va lăsa goală. O să-mi ia înapoi. tot ce mi-a  dat. Mai sunt 3 zile. de şcoală. De parcă i-ar păsa. cuiva. Oricum vacanţa. a venit. O să fie 3 luni. de stat degeaba. de mare. de bronzat. de umblat pe străzi. şi prin alte oraşe. de mâncat îngheţată. de holbat la fuste şi tricouri prin mall. de dependenţă de prieteni. de lăsat în urmă profesori şi materii. de lăsat în urmă tot ce înseamnă şcoală. de uitat de materia mea "preferată". de linişte. de citit mult şi multe. de căutat distracţie în plus. de băut limonadă. de dansat pe  melodiile varii. de suportat căldura. de uitat de criza financiară care o să se simtă din ce în ce mai mult. de vopsit unghiile în mii de culori. de chinuială cu dinţii care se fac din ce în ce mai drepţi. de dus la minunatul meu medic stomatolog. de învăţat germană. de făcut orice altceva nu-mi trece prin cap.

Have fun this summer!

4 comentarii:

  1. Germana ? Am auzit eu bine ? God help me... daca am auzit bine. Eu unul nu mai vreau sa aud de materia asta deloc e a 2-a ca si materia "preferata", dar nu, nu poate locul tocmai la prima... nu, in nici un caz nu poate detrona materia de "baza". Ma intelegi cred. In fine sa revenim. Vara ii place oricui, problema e cum o gusti.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Locke: Mersi. nu stiam ca-mi citesti blogul.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Radu: mie-mi place germana, problema e ca am o profesoara mult prea prietenoasa si nu e exigenta incat sa ma oblige sa invat de fiecare data.

    RăspundețiȘtergere